IcePOS w dostępny wersjach sprzętowych:
Power
4490 zł
Cena netto
Co znajduje się w pakiecie
Platforma sprzętowa: Terminal fiskalny Thermal HD 847
Zintegrowana konstrukcja ograniczająca potrzebną ilość miejsca i ilość okablowania
Wbudowana drukarka fiskalna Thermal HD
Wbudowany serwer WWW do obsługi IceCube`a w wersji lokalnej
Idealne stanowisko POS do sklepów z średnią i dużą ilością generowanych paragonów
Eko
1800 zł
Cena netto
Co znajduje się w pakiecie
Platforma sprzętowa: Intel NUC
Współpraca z ekranami dotykowymi
Eko Mode – urządzenie pobiera średnio 25 W
Idealne rozwiązanie do komponowania własnego stanowiska sprzedażowego
Hard
3100 zł
Cena netto
Co znajduje się w pakiecie
Platforma sprzętowa:  HiSense
Klasyczny terminal komputerowy z wbudowanym ekranem dotykowym z pasywnym chłodzeniem
Możliwość montażu bezpośrednio na ścianie wykorzystując uchwyty z technologią VESA
Ekran dotykowy 15″ w technologii pojemnościowej odporny na zabrudzenia
Szczególnie zalecany do zastosowania w miejscach z dużym natężeniem sprzedażowym
Wszystkie powyższe konfiguracje współpracują z następującymi peryferiami:

wagi sklepowe

czytniki kodów kreskowych

ekrany dotykowe (zalecane producent – ELO)

klawiatury programowalne oraz tradycyjne

wskazane terminale płatnicze

FAQ

W jaki sposób mogę kupić rozwiązanie IcePOS?

Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą lub z jednym z naszych partnerów. Aktualna lista partnerów znajduje się tutaj

Czy do działania IcePos-a niezbędne jest posiadanie Internetu?

System zarządzania sprzedażą IcePos może działać niezależnie od tego czy aktualnie posiadamy podłączenie do sieci Internet. Jeżeli natomiast chcielibyśmy wymieniać dane z system IceCube w chmurze, to takie podłączenie jest wymagane. Nie wymagamy natomiast żadnego publicznego, stałego adresu IP dla naszego systemu.

W jaki sposób odbywa się aktualizacja systemu?

Jeżeli posiadacie Państwo aktywną usługę aktualizacji systemu, to nowa wersja będzie dostępna do pobrania bezpośrednio z naszej aplikacji IcePos. Nie jest wymagana wizyta serwisanta w celu wykonania aktualizacji.

Jak mogę przetestować rozwiązanie IcePos przed zakupem?

Najlepszym sposobem będzie kontakt z jednym z naszych partnerów (lista dostępna tutaj). Obecnie pracujemy nad wersją demo przez przeglądarkę internetową i będzie ona dostępna w najbliższym czasie.

IceCube

Chcesz z nami porozmawiać?
Dowiedzieć się więcej szczegółów?
Zadzwoń do nas +48 500 49 99 lub napisz info@iceretail.pl

Partnerzy technologiczni

intelposnet