IcePOS w dostępny wersjach sprzętowych:
Power


Platforma sprzętowa: Terminal fiskalny Thermal HD 847
( kliknij po więcej szczegółów )

Zintegrowana konstrukcja ograniczająca potrzebną ilość miejsca i ilość okablowania

Wbudowana drukarka fiskalna Thermal HD

Wbudowany serwer WWW do obsługi IceCube`a w wersji lokalnej

Idealne stanowisko POS do sklepów z średnią i dużą ilością generowanych paragonów


Cena netto4490 zł(zawiera już urządzenie fiskalne)
Eko


Platforma sprzętowa: Intel NUC
( kliknij po więcej szczegółów )

Możliwość doboru dowolnej drukarki fiskalnej obsługującej aktualny protokół POSNET

Współpraca z ekranami dotykowymi

Wbudowany serwer WWW do obsługi IceCube`a w wersji lokalnej

Eko Mode – urządzenie pobiera średnio 25 W

Idealne rozwiązanie do komponowania własnego stanowiska sprzedażowego


Cena netto1800 zł
Mobi


Platforma sprzętowa: Tablet HiSense

Najlepiej sprawdza się z drukarką fiskalną Posnet Trio
( kliknij po więcej szczegółów )

Wykorzystuje wszystkie możliwość modułu rozszerzeń drukarki Trio

Ekran dotykowy 9″

Sprawdzi się wszędzie tam gdzie mały rozmiar jest atutem


Cena netto1800 zł
Wszystkie powyższe konfiguracje współpracują z następującymi peryferiami:

  • wagi sklepowe
  • czytniki kodów kreskowych
  • ekrany dotykowe (zalecane producent – ELO)
  • klawiatury programowalne oraz tradycyjne
  • wskazane terminale płatnicze
FAQ

Pytanie: W jaki sposób mogę kupić rozwiązanie IcePOS?

Odpowiedź: Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą lub z jednym z naszych partnerów. Aktualna lista partnerów znajduje się tutaj 

Pytanie: Czy do działania IcePos-a niezbędne jest posiadanie Internetu?

Odpowiedź: System zarządzania sprzedażą IcePos może działać niezależnie od tego czy aktualnie posiadamy podłączenie do sieci Internet. Jeżeli natomiast chcielibyśmy wymieniać dane z system IceCube w chmurze, to takie podłączenie jest wymagane. Nie wymagamy natomiast żadnego publicznego, stałego adresu IP dla naszego systemu.

Pytanie: Jaki jest minimalny koszt uruchomienia stanowiska sprzedażowego?

Odpowiedź: Jeżeli chcemy rozpocząć sprzedaż, to wystarczy do proponowanego IcePOS Power dokupić ekran zwykły lub ekran dotykowy, co umożliwi rozpoczęcie pracy w systemie. W przypadku zastawu IcePOS Eco i Mobi należy dodatkowo pamiętać o drukarce fiskalnej.

Pytanie: W jaki sposób wprowadzam kartotekę towarową i ceny?

Odpowiedź: Kartotekę towarową możemy wprowadzać na 3 sposoby. Bezpośrednio w aplikacji IcePOS logując się z uprawnieniami administratora. Dodatkowo możemy skorzystać z lokalnego IceCuba poprzez przeglądarkę internetową. Z naszego punktu widzenia zachęcamy do skorzystania z darmowego okresu próbnego do aplikacji IceCube w chmurze. Więcej informacji tutaj.

Pytanie: W jaki sposób odbywa się aktualizacja systemu?

Odpowiedź: Jeżeli posiadacie Państwo aktywną usługę aktualizacji systemu, to nowa wersja będzie dostępna do pobrania bezpośrednio z naszej aplikacji IcePos. Nie jest wymagana wizyta serwisanta w celu wykonania aktualizacji.

Pytanie: Jak mogę przetestować rozwiązanie IcePos przed zakupem?

Odpowiedź:  Najlepszym sposobem będzie kontakt z jednym z naszych partnerów (lista dostępna tutaj). Obecnie pracujemy nad wersją demo przez przeglądarkę internetową i będzie ona dostępna w najbliższym czasie.

Pytanie: W jaki sposób zapewniacie Państwo serwis rozwiązania IcePos?

Odpowiedź: Zawsze do Państwa dyspozycji jest dostępna nasza ogólna infolinia pod numerem +48 58 500 49 99. Z naszego doświadczenia wynika, że najbardziej efektywny jest jednak kontakt bezpośredni z partnerem, który uruchamiał Państwu nasze rozwiązanie.

Pytanie: Czy system IcePOS może zostać uruchomiony na moim sprzęcie komputerowym?

Odpowiedź: Odradzamy korzystania z własnego sprzętu, ponieważ dostarczane przez nas całe rozwiązania (sprzęt + oprogramowanie) pozwala nam zapewnić najlepszą jakość i optymalny sposób działania. Lista preferowanego, dodatkowego sprzętu, który można podłączyć do systemu jest dostępna na naszej stronie.